SEMINÁŘE PRO ZÁKLADNÍ ŠKOLY PREZENČNĚ
- SEMINÁŘE ZAMĚŘENÉ NA PODPORU NÁSTUPU DĚTÍ DO ŠKOLY
- 1. EDASTIM - edukace a stimulace jako podpora školní připravenosti - 16 hodin
- 2. Diagnostika a rozvoj schopností dítěte předškolního věku - NOVINKA - 16 hodin
- SEMINÁŘE ZAMĚŘENÉ NA PODPORU UČITELSKÝCH DOVEDNOSTÍ:
- 3. Jak stanovit cíl výuky a vést žáky k jeho naplnění - 8 hodin - VHODNÉ I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 4. Diferenciace jako cesta k podpoře všech žáků ve třídě – 4 hodiny - POUZE PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 5. Práce s diferencovanou třídou na 1. stupni základní školy – 8 hodin
- 6. Práce s diferencovanou třídou v českém jazyce – 8 hodin
- 7. Práce s diferencovanou třídou v matematice – 8 hodin
- 8. Práce s diferencovanou třídou v anglickém jazyce – 8 hodin
- 9. Hodnocení a sebehodnocení žáků v dnešní škole – 8 hodin - VHODNÉ I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 10. Praktické náměty na hodnocení žáků ve škole – 4 hodiny – POUZE PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 11. Náměty na využití kritérií při plnění úkolů a hodnocení ve výuce ČJ - 8 hodin
- 12. Náměty na využití kritérií při plnění úkolů a hodnocení ve výuce AJ - NOVINKA - 8 hodin
- 13. Náměty na rozvíjení čtenářských dovedností od 1. do 3. ročníku ZŠ - NOVINKA - 8 hodin
- 14. Náměty na aktivizaci žáků prostřednictvím metod čtenářské gramotnosti napříč předměty - 8 hodin - NOVINKA - VHODNÉ I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 15. Náměty na výuku slohu na základní škole - 8 hodin
- 16. Náměty na realizaci kooperativní výuky na 1. stupni ZŠ - NOVINKA - 8 hodin
- SEMINÁŘE ZAMĚŘENÉ NA PODPORU PORADENSKÝCH PRACOVNÍKŮ VE ŠKOLÁCH:
- 17. Školní poradenské pracoviště v praxi – 8 hodin
- 18. Role školního speciálního pedagoga v systému poradenských služeb ve škole – 8 hodin
- 19. Podpora poradenské praxe ve škole – 8 hodin – PRO ŠKOLNÍ PORADENSKÝ TÝM
- 20. Vedení poradenského rozhovoru – 16 hodin
- SEMINÁŘE ZAMĚŘNÉ NA PODPORU SPOLEČNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ:
- 21. Podpůrná opatření pro žáky se SVP ve školní praxi – 8 hodin – VHODNÉ I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 22. Systém péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole – 4 hodiny – POUZE PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 23. Organizace výuky a hodnocení žáků v rámci společného vzdělávání – 8 hodin – VHODNÉ I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 24. Podpůrná opatření 1. stupně a plán pedagogické podpory – 8 hodin - VHODNÉ I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 25. Podpůrná opatření 2. – 5. stupně a individuální vzdělávací plán – 8 hodin – VHODNÉ I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 26. Předmět speciálně pedagogické péče jako podpůrné opatření pro žáky se SVP – 4 hodiny
- 27. Posouzení vývoje čtení a psaní na 1. stupni ZŠ – 8 hodin
- 28. Když se v matematice nedaří aneb jak podpořit žáky nejen s dyskalkulií – 8 hodin
- 29. Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního a mladšího školního věku - 8 hodin
- 30. Speciálně pedagogická péče a intervence u žáků s SPU na 2. stupni ZŠ - NOVINKA - 8 hodin
- 31. Aplikace gramatických pravidel u žáků se specifickými poruchami učení a jinými SVP - 4 hodiny
- 32. Čtenářská gramotnost u žáků se specifickými poruchami učení - 4 hodiny
- 33. Žák se specifickými poruchami učení v naukovývh předmětech - 4 hodiny
- 34. Asistent pedagoga ve školní praxi – 8 hodin
- 35. Spolupráce pedagoga s asistentem pedagoga ve školní praxi – 8 hodin – VHODNÉ I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 36. Praktické náměty na podporu spolupráce pedagoga s asistentem pedagoga – 4 hodiny – POUZE PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 37. Vzdělávání a péče o žáky nadané a mimořádně nadané – 8 hodin – VHODNÉ I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 38. Vzdělávání a péče o žáky s LMP v běžné třídě základní školy – 8 hodin – VHODNÉ I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 39. Vzdělávání a péče o žáky s poruchami autistického spektra v běžné třídě základní školy - 8 hodin - VHODNÉ I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 40. Práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině – 8 hodin
- 41. Spolu-práce s rodiči žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - 4 hodiny - VHODNÉ I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- SEMINÁŘE ZAMĚŘENÉ NA PODPORU VEDOUCÍCH PRACOVNÍKŮ VE ŠKOLÁCH:
- 42. Hospitace jako součást hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků – 8 hodin
- 43. Efektivní řízení školy v praxi – 8 hodin
- SEMINÁŘE K DALŠÍM TÉMATŮM:
- 44. Prevence a řešení školní neúspěšnosti – 8 hodin – VHODNÉ I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 45. Spolupráce s rodiči v současné škole – 8 hodin – VHODNÉ I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 46. Vedení rozhovoru s rodiči – 8 hodin
- 47. Třídnické hodiny – 8 hodin - VHODNÉ I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNY
- 48. Práce s klimatem skupiny ve školní družině - NOVINKA - 8 hodin
- 49. Krizová intervence ve školách - 8 hodin