Efektivní řízení školy v praxi – 8 hodin
- Podrobnosti
- Zveřejněno 27. 6. 2017 8:38
- Napsal /a Super User
Číslo akreditace: MSMT - 568/2020-3-44
Forma vzdělávacího programu: interaktivní seminář, který je veden zpravidla prezenčně; v době vládních omezení spojených s epidemií COVIDU-19 může být vedený i online
Hodinová dotace: 8 hodin
Cílová skupina: Seminář je určen především pro vedoucí pracovníky základních a středních škol – ředitele, případně jejich zástupce.
Lektor: RNDr. Petr Lukáš
Přehled témat výuky:
- Od koncepce rozvoje školy k plánování (roční, měsíční, týdenní plány), výroční zpráva o činnosti školy
- Organizační řád školy, stanovení kompetencí vedoucích pracovníků školy, pověření pracovníků, pracovní náplně
- Řízení pedagogického procesu, hospitační činnost, hodnocení a sebehodnocení učitelů, plán osobního rozvoje učitelů
- Předmětové komise, jejich činnost
- Školní řád a vnitřní směrnice jako nástroje efektivního řízení školy
- Kontrolní činnost ředitele školy, vnitřní a vnější evaluace
Cena semináře vedeného prezenčně: 1190,- Kč
Cena semináře vedeného online: 990,- Kč
Termín konání semináře:
1. část - středa 10. 3. 2021 (13.00 - 16.30) online
2. část - pátek 12. 3. 2021 (8.30 - 12.00) online
- seminář bude realizovaný ve dvou částech - 4 + 4 vyučovací hodiny, každá část bude rozdělena na 2 bloky po dvou vyučovacích hodinách s přestávkou 30 minut
- počet účastníků bude cca 15 - našim cílem je vést seminář v interakci s jeho účastníky, bude vytvořený prostor pro sdílení zkušeností i dotazy účastníků
- všichni účastníci semináře obdrží metodické materiály k tématu v elektronické podobě - příklady náplní práce, vnitřních předpisů školy, organizačního řádu apod.
Uzavírka přihlášek: úterý 9. 3. 2021 ve 12.00 hodin
Přihlášení na online seminář:
Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář, automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou. Na tento email budou zaslány nejpozději 24 hodin před zahájením semináře organizační pokyny, metodické materiály pro účastníky, faktura a odkaz pro připojení k semináři. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams - není třeba mít program instalovaný v počítači.. V případě, že se na seminář hlásí více účastníků z jedné školy, je třeba vyplnit přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť. Po obdržení vaší přihlášky Vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře.
S postřehy a hodnocením účastníků již realizovaných seminářů se můžete seznámit zde:
Pokud Vás seminář zaujal, ale termín zatím není uveřejněn nebo vám daný termín nevyhovuje, pošlete nám nezávazně předběžnou přihlášku a my vás oslovíme, jakmile bude určen přesný termín dalšího konání tohoto semináře.