Náměty na využití kritérií při plnění úkolů a hodnocení ve výuce ČJ - 8 hodin
- Podrobnosti
- Zveřejněno 9. 8. 2022 9:08
- Napsal /a Lenka Ondráčková
Tento seminář je od školního roku 2022/23 novinkou v naší nabídce. Seminář máme v nabídce jak v prezenční podobě, tak v podobě webináře - online. Více informací o nabízeném webináři najdete zde.
SEMINÁŘ JE VHODNÝ PRO NOVÉ ŠABLONY Z OPERAČNÍHO PROGRAMU JAN ÁMOS KOMENSKÝ - ŠABLONA OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ V ZŠ - VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ.
Číslo akreditace: MSMT- 21892/2022-4-692
Forma vzdělávacího programu: prezenční interaktivní sebezkušenostní seminář
Časová dotace: 8 hodin
Cílová skupina: Seminář je určený učitelům českého jazyka od 5. do 9. ročníku základních škol a víceletých gymnáziích.
Lektorka: Mgr. Michaela Hantková
Cena: 1.590,- Kč
Místo konání: Brno, Kounicova 39 (2. patro - učebna Nepustilovy jazykové školy)
Termín konání: pondělí 13. 11. 2023 (8.30 - 15.30) - PRO MALÝ ZÁJEM ZRUŠENO
Účastníci obdrží metodické materiály k tématu v tištěné i elektronické podobě a osvědčení o absolvování semináře (bude vystaveno dle údajů z přihlášky, věnujte prosím pozornost jejich správnému vyplnění).
Uzavírka přihlášek: -
Přihlášení na seminář:
· Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář, automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou.
· Hlásí-li se na seminář více účastníků z jedné školy, může přihlašovací formulář vyplnit buď každý zvlášť, nebo napište jméno, příjmení, titul a datum narození dalších účastníků z jedné školy do poznámky.
· Po obdržení přihlášky vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře a zašleme vám pozvánku s podrobnými informacemi o organizaci a fakturu.
Program semináře:
- zmapování faktorů, které jsou důležité pro plánování výuky (RVP ZV, ŠVP, učivo, dostupné výukové materiály, vzdělávací možnosti žáků a jejich aktuální stav učení)
- stanovení cílů výuky o ohledem na výstupy v ŠVP a vzdělávací možnosti žáků – cíle pro tematický celek a vyučovací hodinu
- náměty na organizaci výuky se zaměřením na podporu žáků v dosažení stanovených vzdělávacích cílů
2) blok (2 hodiny)
- obecná pravidla pro práci v českém jazyce
- důležitost nastavení kritérií při plnění úkolů a pro hodnocení předmětu
- konkrétní příklady kritérií při plnění úkolů a hodnocení předmětu – náměty od lektorky, sdílení zkušeností účastníků semináře, skupinová práce
3) blok (2 hodiny)
- formativní a sumativní hodnocení v českém jazyce, možnosti praktického využití obou forem hodnocení – příklady dobré praxe
- hodnocení učitelem, vrstevnické hodnocení a sebehodnocení v českém jazyce
- sledování pokroku, plán zlepšení, práce s chybou, tréninkový deník
4) blok (2 hodiny)
- hodnocení v českém jazyce jako podpůrné opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, individuální kritéria a možnosti jejich využití
- komunikace o kritériích se žáky a jejich zákonnými zástupci