Jak stanoviT cíl výuky a vést žáky k jeho naplnění - 8 hodin

ento seminář je od školního roku 2022/23 novinkou v naší nabídce. Seminář realizujeme v prezenční podobě i online - v podobě webináře. Více informací o nabízeném webináři najdete zde

SEMINÁŘ JE VHODNÝ PRO NOVÉ ŠABLONY Z OPERAČNÍHO PROGRAMU JAN ÁMOS KOMENSKÝ - ŠABLONA OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ V ZŠ - VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ.

Číslo akreditace: MSMT- 21892/2022-4-692

Forma vzdělávacího programu: prezenční interaktivní sebezkušenostní seminář

Časová dotace: 8 hodin 

Cílová skupina: Seminář je určený učitelům 1. a 2. stupně základních škol a víceletých gymnázií. Seminář je vhodný jak pro účastníky různých předmětů z různých škol, tak i pro školní sborovny.

Lektorka: Mgr. Lenka Ondráčková

 

Nabídka pro školní sborovny:

Cena semináře pro 1 účastníka: 1200,- Kč 

  • minimální počet účastníků semináře pro školní sborovnu je 15, při menším počtu účastníků je cena za seminář 17.000,- Kč bez ohledu na počet účastníků 
  • při počtu účastníků větším než 15 sleva 50 % pro šestnáctého a dalšího účastníka (600,- Kč)
  • všichni účastníci semináře získají metodické materiály k tématu v tištěné i elektronické podobě a osvědčení

Seminář realizujeme přímo ve škole, která si ho objedná. V případě zájmu nás prosím kontaktujte nejlépe elektronicky na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , případně na telefonu +420777048177.

 

Nabídka pro zájemce z různých škol:

Cena: 1.590,- Kč 

Místo konání semináře: BRNO, Kounicova 39 (2. patro - učebna Nepustilovy jazykové školy) 

Termín konání:  podzim 2024 - přijímáme předběžné přihlášky 

  • účastníci obdrží metodické materiály k tématu v tištěné i elektronické podobě a osvědčení o absolvování semináře (bude vystaveno dle údajů z přihlášky, věnujte prosím pozornost jejich správnému vyplnění).

Uzavírka přihlášek: -

 

Přihlášení na seminář:

  • vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář, automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou 
  • v případě, že se na seminář hlásí více účastníků z jedné školy, může přihlašovací formulář vyplnit buď každý sám, nebo stačí jméno, příjmení, titul a datum narození dalších účastníků z jedné školy napsat do poznámky 
  • po obdržení přihlášky vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře a zašleme vám pozvánku s podrobnými informacemi o organizaci a fakturu

Jméno, příjmení, titul: Email účastníka:* Poznámka: Název školy: Přihlášení na seminář Bezpečnostní kód:* Prosím, opište bezpečnostní kód. captcha code reload Ulice, číslo: Město, PSČ: Datum narození: Aprobace: IČ: Číslo účtu: Způsob platby: Informace o účastníkovi semináře: Informace o škole: Zvolte místo a termín konání semináře : Email: Telefon:
 

Program semináře:

1)     blok (2 hodiny)

-     plánování výuky jako důležitá pedagogická dovednost

-     plánovaní výuky jako důležitý faktor vedoucí ke zvýšení efektivity výuky

-     zmapování faktorů, které jsou důležité pro plánování výuky (RVP ZV, ŠVP, učivo, dostupné výukové materiály, vzdělávací možnosti žáků a jejich aktuální stav učení, …)

-     jak cíle výuky formulovat a stanovit kritéria, na základě kterých můžeme úroveň dosažení cíle vyhodnotit

2)     blok (2 hodiny)

-   stanovení cílů výuky s ohledem na výstupy v ŠVP, rozvoj klíčových kompetencí a vzdělávací možnosti žáků – cíle pro tematický celek a vyučovací hodinu – praktická část – příklady na základě konkrétních výstupů pro různé předměty

-     komunikace o cílech výuky se žáky a jejich zákonnými zástupci

-     důležitost stanovení cílů výuky pro podporu motivace žáků k učení a posilování jejich odpovědnosti za výsledky školní práce

3)     blok (2 hodiny)

-   organizace výuky s ohledem na stanovené cíle – náměty na možnosti organizace výuky a konkrétní aktivity vedoucí k naplnění stanoveného cíle, možnosti diferenciace aktivit s ohledem na vzdělávací možnosti žáků včetně podpory pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami – příklady dobré praxe pro různé předměty

4)     blok (2 hodiny)

-     hodnocení práce žáků vzhledem k úrovni dosažení stanoveného cíle s využitím domluvených kritérií

-     využití formativního a sumativního hodnocení s odhledem na stanovené cíle

-     využití hodnocení učitelem, vrstevnického hodnocení a sebehodnocení s ohledem na stanovené cíle

             -  diskuse k tématu 

Nahlédněte do zpětných vazeb z již realizovaných seminářů: