Asistent pedagoga ve školní praxi - 8 hodin
- Podrobnosti
- Zveřejněno 22. 8. 2014 3:55
- Napsal /a Super User
Číslo akreditace: MSMT- 896/2018-1-47
Forma vzdělávacího programu: interaktivní seminář, který je veden zpravidla prezenčně; v době vládních omezení spojených s epidemií COVIDU-19 může být vedený i online
Hodinová dotace: 8 hodin
Cílová skupina: seminář je určen asistentům pedagoga z různých typů základních škol a nižšího stupně víceletých gymnázií
Lektor: Mgr. Alice Vašáková
Přehled témat výuky:
- Systém péče o žáky se SVP v legislativním kontextu
- Podstata podpůrných opatření
- Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami - charakteristiky jednotlivých typů obtíží, popis změněných vzdělávacích potřeb
- Kompetence asistenta pedagoga, charakteristické činnosti a způsoby práce
- Spolupráce asistenta s pedagogem, role asistenta ve výuce, komunikace v průběhu vyučovací hodiny, koordinace činností. Dojednávání spolupráce s nemotivovanými učiteli
- Vliv asistenta na klima třídy
- Navázání kontaktu, spolupráce, podpora procesu integrace žáka se speciální vzdělávací potřebou
- Spolupráce se zákonnými zástupci
- Zdroje podpory AP (poradenští pracovníci ve škole a ŠPZ)
Cena: 990,- Kč
Termín konání:
- pondělí 18. 1. 2021 (13.00 - 16.30 hodin) a středa 20. 1. 2021 (9.00 - 12.30 hodin) - ONLINE - OBSAZENO
- pondělí 8. 2. 2021 (13.00 - 16.30 hodin) a středa 10. 2. 2021 (9.00 - 12.30 hodin) - ONLINE - na tento termín se můžete přihlásit
- seminář bude rozdělený na dvě části po 4 vyučovacích hodinách s půlhodinovou přestávkou
- počet účastníku semináře bude cca 15 - našim cílem je vést seminář v interakci s jeho účastníky, bude vytvořený prostor pro sdílení zkušeností i dotazy účastníků
Uzavírka přihlášek: pátek 5. 2. 2021 do 12.00 hodin
Přihlášení na online seminář:
Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář, automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou. Na tento email budou zaslány nejpozději 24 hodin před zahájením semináře organizační pokyny, metodické materiály pro účastníky, faktura a odkaz pro připojení k semináři. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams. V případě, že se na seminář hlásí více účastníků z jedné školy, je třeba vyplnit přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť. Po obdržení vaší přihlášky Vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře.
Termín pro prezenční formu realizace semináře v naší učebně v Brně připravujeme na jaro ev. podzim 2021. V případě zájmu nám již nyní můžete poslat předběžnou přihlášku a my vás oslovíme s nabídkou, jakmile bude vypsán konkrétní termín pro realizaci semináře.
Tento seminář je v naší nabídce od září 2014, nově jej nabízíme s časovou dotací navýšenou na 8 hodin. Se zpětnou vazbou z realizovaných seminářů se můžete seznámit zde:
Pokud Vás seminář zaujal, ale termín zatím není uveřejněn nebo vám daný termín nevyhovuje, pošlete nám nezávazně předběžnou přihlášku a my vás oslovíme, jakmile bude určen přesný termín dalšího konání tohoto semináře.