Hospitace jako součást hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků - 8 hodin
- Podrobnosti
- Zveřejněno 13. 8. 2015 12:35
- Napsal /a Super User
Číslo akreditace: MSMT - 568/2020-3-44
Forma vzdělávacího programu: interaktivní seminář, který je veden zpravidla prezenčně; v době vládních omezení spojených s epidemií COVIDU-19 může být vedený i online
Hodinová dotace: 8 hodin
Cílová skupina: seminář je určen především pro vedoucí pracovníky základních a středních škol - ředitele a jejich zástupce, případně vedoucí předmětových komisí a další pedagogické pracovníky, kteří se podílí na hospitační činnosti a hodnocení pedagogických pracovníků
Lektor: RNDr. Petr Lukáš - více informací o lektorovi zde
Přehled témat výuky:
- Právní zakotvení hospitační činnosti
- Cíle hospitační činnosti
- Oblasti hodnocení pedagogických pracovníků, kritéria pro hodnocení
- Příprava hospitace
- Průběh hospitace a rozhovor po hospitaci
- Rizika hospitační činnosti
- Hospitace jako součást hodnocení a sebehodnocení pedagogického pracovníka - příklad dobré praxe
- Využití hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků k podpoře jejich dalšího rozvoje a k jejich finančnímu ohodnocení
Cena semináře vedeného prezenčně: 1190,- Kč
Cena semináře vedeného online: 990,- Kč
Termín konání semináře:
1. část - středa 3. 2. 2021 (13.00 - 16.30) online
2. část - pátek 5. 2. 2021 (8.30 - 12.00) online
- Seminář bude realizovaný ve dvou rozdělený na dvě části - 4 + 4 vyučovací hodiny, každá číst bude rozdělena na 2 bloky po dvou vyučovacích hodinách s přestávkou 30 minut
- počet účastníků bude cca 15 - našim cílem je vést seminář v interakci s jeho účastníky, bude vytvořený prostor pro sdílení zkušeností i dotazy účastníků
- všichni účastníci semináře obdrží metodické materiály k tématu v elektronické podobě - příklady náplní práce, vnitřních předpisů školy, organizačního řádu apod.
Uzavírka přihlášek: pondělí 1. 2. 2021 ve 12.00 hodin
Přihlášení na online seminář:
Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář, automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou. Na tento email budou zaslány nejpozději 24 hodin před zahájením semináře organizační pokyny, metodické materiály pro účastníky, faktura a odkaz pro připojení k semináři. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams - není třeba mít program instalovaný v počítači.. V případě, že se na seminář hlásí více účastníků z jedné školy, je třeba vyplnit přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť. Po obdržení vaší přihlášky Vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře.
Tento úspěšný seminář je v naší nabídce od listopadu 2015. Hodnocení účastníků realizovaných seminářů bylo velmi pozitivní, s vyhodnocením zpětné vazby se můžete seznámit zde: