Předmět speciálně pedagogické péče jako podpůrné opatření pro žáky se SVP - webinář - 4 hodiny

TENTO SEMINÁŘ NABÍZÍME JAK V PREZENČNÍ PODOBĚ, TAK V PODOBĚ ONLINE, JAKO WEBINÁŘ. MÁTE-LI ZÁJEM O PREZENČNÍ SEMINÁŘ V BRNĚ, NAJDETE VÍCE INFORMACÍ zde.

SEMINÁŘ JE VHODNÝ PRO NOVÉ ŠABLONY Z OPERAČNÍHO PROGRAMU JAN ÁMOS KOMENSKÝ – ŠABLONA OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ – VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ. V rámci této šablony je předepsáno vzdělávání v časové dotaci 8 hodin, které je možné realizovat jak v rámci jednoho semináře s časovou dotací 8 hodin, tak složením ze dvou seminářů s časovou dotací 4 hodiny ke stejnému tématu nebo dvěma různým tématům (tuto informaci máme písemně potvrzenu z MŠMT).

Číslo akreditace: MSMT - 14486/2021-3-449 

Forma vzdělávacího programu: interaktivní webinář vedený v prostřední Microsoft Teams 

Časová dotace:  4 hodiny

Cílová skupina: Seminář je určený školním speciálním pedagogům, školním psychologům, výchovným poradcům a učitelům 1. i 2. stupně základních škol se zájmem o problematiku.  

Lektor: Mgr. Olga Teremová

Přehled témat výuky:

  • Vymezení pojmů – pedagogická a speciálně pedagogická intervence, předmět speciálně pedagogické péče
  • Základní legislativa – podpůrná opatření pro žáky se SVP
  • Předmět speciálně pedagogické péče a jeho zakotvení v RVP ZV, v ŠVP školy, v IVP žáka
  • Předmět speciálně pedagogické péče v praxi – organizace, plánování, osvědčené aktivity, vyhodnocování jejich efektivity, administrace
  • Koordinace postupů v rámci školy, týmová spolupráce (speciální pedagog, pedagogové, asistenti pedagoga)
  • Spolupráce se žákem, zákonnými zástupci a školským poradenským zařízením u žáka s doporučeným předmětem speciálně pedagogické péče

 

 Cena:  590,- Kč 

Termín konání: 

  • čtvrtek 8. 9. 2022 (14.00 - 17.30 hodin) - OBSAZENO 
  • čtvrtek 13. 10. 2022 (14.00 - 17.30 hodin) - NOVĚ ZAŘAZENÝ TERMÍN, NA KTERÝ PŘIJÍMÁME PŘIHLÁŠKY

- webinář bude realizován ve dvou blocích po dvou vyučovacích hodinách s přestávkou 30 minut

- účastníci obdrží metodické materiály k tématu v elektronické podobě

- účastníkům zašleme scan podepsaného a orazítkovaného osvědčení, na požádání zašleme osvědčení i poštou (osvědčení bude vystaveno dle údajů z přihlášky, věnujte prosím pozornost jejich správnému vyplnění)

Uzavírka přihlášek je 24 hodin před zahájením semináře nebo po naplnění jeho kapacity.

 

Přihlášení na online seminář:

·         Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář. Automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou.

·         Hlásí-li se více účastníků z jedné školy, vyplňte prosím přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť.

·         Po obdržení přihlášky vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře.

·         24 hodin před zahájením semináře vám zašleme podrobné organizační pokyny, fakturu a odkaz pro připojení. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams – tento program není třeba mít instalovaný v počítači, budete jej spouštět přímo z webového prohlížeče. 

Jméno, příjmení, titul: Email účastníka:* Poznámka: Název školy: Přihlášení na seminář Bezpečnostní kód:* Prosím, opište bezpečnostní kód. captcha code reload Ulice, číslo: Město, PSČ: Datum narození: Aprobace: IČ: Číslo účtu: Způsob platby: Informace o účastníkovi semináře: Informace o škole: Zvolte místo a termín konání semináře : Email: Telefon:

 

Nahlédněte do zpětných vazeb z již realizovaných webinářů: