Praktické náměty na hodnocení a sebehodnocení žáků - webinář - 4 hodiny
- Podrobnosti
- Zveřejněno 7. 9. 2021 13:55
- Napsal /a Lenka Ondráčková
SEMINÁŘ JE VHODNÝ PRO NOVÉ ŠABLONY Z OPERAČNÍHO PROGRAMU JAN ÁMOS KOMENSKÝ – ŠABLONA OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ – VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ. V rámci této šablony je předepsáno vzdělávání v časové dotaci 8 hodin, které je možné realizovat jak v rámci jednoho semináře s časovou dotací 8 hodin, tak složením ze dvou seminářů s časovou dotací 4 hodiny ke stejnému tématu nebo dvěma různým tématům (tuto informaci máme písemně potvrzenu z MŠMT).
Akreditace: systém akreditací byl k 1. 9. 2023 zrušen
Forma vzdělávacího programu: interaktivní webinář vedený v prostřední Microsoft Teams
Časová dotace: 4 hodiny
Cílová skupina: Seminář je určený pro učitele 1. i 2. stupně základních škol a nižších ročníků víceletých gymnázií. Seminář je vhodný především pro školní sborovnu, je možné ho realizovat i pro učitele z různých škol.
Lektorka: Mgr. Lenka Ondráčková
Přehled témat výuky:
- Funkce hodnocení žáků, vymezení základních pojmů
- Legislativní zakotvení problematiky
- Pravidla pro hodnocení žáků ve školním řádu a ve školním vzdělávacím programu, dohoda se žáky, komunikace s rodiči
- Specifika hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – hodnocení jako podpůrné opatření
- Náměty na hodnocení žáků ve škole – příklady dobré praxe:
- z hlediska formy hodnocení – formativní a sumativní
- z hlediska způsobu vyjádření hodnocení – slovně a známkou
- z hlediska hodnotitele – hodnotí učitel, vrstevnické hodnocení, sebehodnocení
- sebehodnocení jako prostředek k posílení motivace a spoluodpovědnosti žáků za výsledky své práce
Cena: 890,- Kč (od 1. 1. 2025 včetně DPH)
Termín konání: pondělí 26. 5. 2025 (13:00 - 16:30)
- webinář bude realizován ve dvou blocích po dvou vyučovacích hodinách s přestávkou 30 minut
- účastníci obdrží metodické materiály k tématu v elektronické podobě
- účastníkům zašleme elektronicky podepsané osvědčení, které vystavíme dle údajů zaslaných v přihlášce, věnujte tedy prosím pozornost jejímu správnému vyplnění
Uzavírka přihlášek je vždy 24 hodin (poslední pracovní den) před zahájením semináře nebo po naplnění jeho kapacity.
Přihlášení na online seminář:
- Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář. Automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou.
- Hlásí-li se více účastníků z jedné školy, vyplňte prosím přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť.
- Po obdržení přihlášky vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře.
- 24 hodin před zahájením semináře vám zašleme podrobné organizační pokyny, fakturu a odkaz pro připojení. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams – tento program není třeba mít instalovaný v počítači, budete jej spouštět přímo z webového prohlížeče.
Nahlédněte do zpětných vazeb z již realizovaných webinářů: