Podpůrná opatření 1. stupně a plán pedagogické podpory - webinář - 8 hodin
- Podrobnosti
- Zveřejněno 9. 8. 2022 14:06
- Napsal /a Lenka Ondráčková
Tento webinář je od školního roku 2022/23 novinkou v naší nabídce. Téma nabízíme i v podobě prezenčního semináře - více informací o prezenčním semináři najdete zde.
SEMINÁŘ JE VHODNÝ PRO NOVÉ ŠABLONY Z OPERAČNÍHO PROGRAMU JAN ÁMOS KOMENSKÝ – ŠABLONA OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ – VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ.
Číslo akreditace: MSMT- 21892/2022-4-692
Forma vzdělávacího programu: interaktivní webinář vedený v prostředí Microsoft Teams
Časová dotace: 8 hodin
Cílová skupina: Seminář je určený poradenským pracovníkům ve školách – výchovným poradcům, školním speciálním pedagogům, školním psychologům a učitelům 1. a 2. stupně základních škol.
Lektorka: Mgr. Alice Vašáková
Cena: 1.190,- Kč
Termín konání: pondělí 21. 10. a středa 23. 10.2024 (vždy 14.00 - 17.30)
- webinář proběhne ve dvou dnech; každý den dva bloky (po dvou vyučovacích hodinách) s přestávkou 30 minut
- účastníci obdrží metodické materiály k tématu v elektronické podobě
- účastníkům zašleme elektronicky podepsané osvědčení, které vystavíme dle údajů zaslaných v přihlášce, věnujte tedy prosím pozornost jejímu správnému vyplnění
Uzavírka přihlášek je 24 hodin (poslední pracovní den) před zahájením semináře nebo po naplnění jeho kapacity.
Přihlášení na webinář:
- Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář. Automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou.
- Hlásí-li se více účastníků z jedné školy, vyplňte prosím přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť.
- Po obdržení přihlášky vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře.
- 24 hodin před zahájením semináře vám zašleme podrobné organizační pokyny, fakturu a odkaz pro připojení. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams – tento program není třeba mít instalovaný v počítači, budete jej spouštět přímo z webového prohlížeče.
Program webináře:
1. blok (2 hodiny)
- zmapování aktuální situace ve školách v oblasti poskytování podpůrných opatření 1. stupně
- aktuální legislativní vymezení problematiky společného vzdělávání
- podmínky pro realizaci společného vzdělávání ve školách
- podpůrná opatření a jejich stupně
2. blok (2 hodiny)
- podpůrná opatření a jejich stupně
- podpůrná opatření 1. stupně jako základ individualizované péče o žáky se speciální vzdělávací potřebou
- základní pedagogická a speciálně pedagogické diagnostika v podmínkách školy
- pedagogická intervence jako podpůrné opatření 1. stupně
3. blok (2 hodiny)
- plán pedagogické podpory jako nástroj pro efektivní koordinaci péče o žáka s potřebou podpůrných opatření 1. stupně
- stanovení cílů a vyhodnocování efektivity poskytování podpůrných opatření 1. stupně a plánu pedagogické podpory
- práce s konkrétní kazuistikou
4. blok (2 hodiny)
- koordinace přístupů a postupů v rámci školy, týmová spolupráce (pedagogové, asistenti, vychovatelé)
- role poradenských pracovníků školy
- spolupráce se žákem a zákonnými zástupci žáka při nastavení, realizaci a vyhodnocení účinnosti podpůrných opatření 1. stupně, případně plánu pedagogické podpory
Nahlédněte do zpětných vazeb z již realizovaných setkání: