SEMINÁŘE PRO ZÁKLADNÍ ŠKOLY (PŘÍPADNĚ STŘEDNÍ ŠKOLY):
- LETNÍ ŠKOLA EDUPRAXE 2021
- Podpůrná opatření pro žáky se SVP ve školní praxi – 8 hodin – PRO ZÁJEMCE Z RŮZNÝCH ŠKOL I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Podpůrná opatření pro žáky se SVP ve školní praxi II – 16 hodin – PRO ZÁJEMCE Z RŮZNÝCH ŠKOL I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- 4. Vyučování a hodnocení žáků v rámci společného vzdělávání – 8 hodin – PRO ZÁJEMCE Z RŮZNÝCH ŠKOL I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Rozvoj čtenářské gramotnosti ve škole – 8 hodin – PRO ZÁJEMCE Z RŮZNÝCH ŠKOL I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Rozvoj čtenářské gramotnosti ve škole II – 16 hodin – PRO ZÁJEMCE Z RŮZNÝCH ŠKOL I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Školní poradenské pracoviště v praxi II – 16 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Role ředitele v systému poradenských služeb ve škole – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Systém péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole – 4 hodiny – PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU
- Posouzení vývoje čtení a psaní na 1. stupni ZŠ – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Když se v matematice nedaří – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Podpůrná opatření 1. stupně a plán pedagogické podpory – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Podpůrná opatření 2. – 5. stupně a individuální vzdělávací plán – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Předmět speciálně pedagogické péče jako podpůrné opatření pro žáky se SVP – 4 hodiny
- Role školního speciálního pedagoga v systému poradenských služeb ve škole – 4 hodiny
- Role školního psychologa v poskytování koordinovaných poradenských služeb – 16 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Podpora poradenské praxe ve škole – 8 hodin – PRO ŠKOLNÍ PORADENSKÝ TÝM – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Vedení poradenského rozhovoru I – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Vedení poradenského rozhovoru II – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Spolupráce s rodiči v současné škole – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Vedení rozhovoru s rodiči – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Asistent pedagoga ve školní praxi – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Asistent pedagoga jako podpůrné opatření – 16 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Spolupráce pedagoga s asistentem pedagoga ve školní praxi – 8 hodin
- Spolupráce pedagoga s asistentem pedagoga ve školní praxi II – 4 hodiny – PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU
- Práce s diferencovanou třídou – 4 hodiny - PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU
- Práce s diferencovanou třídou na 1. stupni základní školy – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Práce s diferencovanou třídou v českém jazyce – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Práce s diferencovanou třídou v matematice – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Práce s diferencovanou třídou v anglickém jazyce – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Práce s diferencovanou třídou ve fyzice – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Práce s diferencovanou třídou v zeměpisu a dějepisu – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Náměty na rozvoj matematických dovedností na 1. stupni ZŠ – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Vzdělávání a péče o děti a žáky nadané a mimořádně nadané – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Vzdělávání a péče o žáky s LMP v běžné třídě základní školy – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Hodnocení a sebehodnocení žáků v dnešní škole – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Hodnocení a sebehodnocení žáků v dnešní škole II – 4 hodiny – PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU
- Hospitace jako součást hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Efektivní řízení školy v praxi – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Prevence a řešení školní neúspěšnosti – 8 hodin – PRO ZÁJEMCE Z RŮZNÝCH ŠKOL I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Výuka předmětu Volba povolání v základní škole – 8 hodin
- Třídnické hodiny – 8 hodin – PRO ZÁJEMCE Z RŮZNÝCH ŠKOL I PRO ŠKOLNÍ SBOROVNU – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Spolupráce školy a orgánu sociálně právní ochrany dětí – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2
- Tvůrčí psaní – 4 hodiny
- Náměty k mediální výchově – 4 hodiny
- Práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině – 8 hodin – VHODNÉ K ŠABLONÁM 2