Čtenářská gramotnost u žáků se specifickými poruchami učení - webinář - 4 hodiny
- Podrobnosti
- Zveřejněno 7. 9. 2021 14:18
- Napsal /a Lenka Ondráčková
TENTO SEMINÁŘ NABÍZÍME JAK V PREZENČNÍ PODOBĚ, TAK V PODOBĚ ONLINE, JAKO WEBINÁŘ. MÁTE-LI ZÁJEM O PREZENČNÍ SEMINÁŘ, NAJDETE VÍCE INFORMACÍ zde.
SEMINÁŘ JE VHODNÝ PRO NOVÉ ŠABLONY Z OPERAČNÍHO PROGRAMU JAN ÁMOS KOMENSKÝ – ŠABLONA OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ – VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ
Akreditace: systém akreditací byl k 1. 9. 2023 zrušen
Forma vzdělávacího programu: interaktivní webinář vedený v prostřední Microsoft Teams
Časová dotace: 4 hodiny
Cílová skupina: Seminář je určen učitelů 1. a 2. stupně základních škol a poradenským pracovníkům ve školách – výchovným poradcům, školním speciálním pedagogům a školním psychologům.
Lektorka: Mgr. Jiřina Bednářová
Přehled témat výuky:
- Vývojové fáze čtenářské gramotnosti
- Odlišnosti ve vývojových fázích čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení (dále jen SPU)
- Vliv vývoje řeči a dalších předpokladů pro čtení na práci s textem u žáků s SPU
- Co může pomoci v rozvoji čtenářství u žáků s SPU
- Základní podpůrná opatření napomáhající práci s textem ve výuce
Cena: 890,- Kč (od 1. 1. 2025 včetně DPH)
Termín konání: přijímáme předběžné přihlášky pro termín ve 2. pololetí
- webinář bude rozdělený dva bloky (po dvou vyučovacích hodinách) s přestávkou 30 minut
- účastníci obdrží metodické materiály k tématu v elektronické podobě
- účastníkům zašleme elektronicky podepsané osvědčení, které vystavíme dle údajů zaslaných v přihlášce, věnujte tedy prosím pozornost jejímu správnému vyplnění
Uzavírka přihlášek je vždy 24 hodin (poslední pracovní den) před zahájením semináře nebo po naplnění jeho kapacity.
Přihlášení na online seminář:
- Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář. Automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou.
- Hlásí-li se více účastníků z jedné školy, vyplňte prosím přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť.
- Po obdržení přihlášky vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře.
- 24 hodin před zahájením semináře vám zašleme podrobné organizační pokyny, fakturu a odkaz pro připojení. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams – tento program není třeba mít instalovaný v počítači, budete jej spouštět přímo z webového prohlížeče.
Nahlédněte do zpětných vazeb z již realizovaných webinářů: