Dítě s ADHD a ADD ve školním prostředí I - webinář - 8 hodin

Tento webinář je od školního roku 2022/23 novinkou v naší nabídce. Seminář máme v nabídce pouze v online podobě.  

SEMINÁŘ JE VHODNÝ PRO NOVÉ ŠABLONY Z OPERAČNÍHO PROGRAMU JAN ÁMOS KOMENSKÝ – ŠABLONA OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ – VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ.

Číslo akreditace: MSMT- 21892/2022-4-692

Forma vzdělávacího programu: interaktivní webinář vedený v prostředí Microsoft Teams

Časová dotace: 8 hodin 

Cílová skupina: Seminář je určený poradenským pracovníkům ve školách - školním speciálním pedagogům, školním psychologům, výchovným poradcům a školním metodikům prevence, dále učitelům 1. a 2. stupně základních škol, asistentům pedagoga a vychovatelkám školních družin. Seminář je vhodný pro účastníky různých předmětů z různých škol i pro školní sborovny.

Lektorka: Mgr. Tereza Vlčková

 

Nabídka pro školní sborovny:

Cena semináře pro 1 účastníka: 1000,- Kč 

  • seminář bude realizovaný ve dvou dnech rozdělený na 2 části po 4 vyučovacích hodinách
  • minimální počet účastníků semináře pro školní sborovnu je 12
  • při počtu účastníků větším než 15 sleva 50 % pro šestnáctého a dalšího účastníka
  • všichni účastníci semináře získají metodické materiály k tématu v elektronické podobě
  • osvědčení o absolvování semináře budou po semináři do školy zaslána poštou

Seminář proběhne online v prostředí Microsoft Teams, pro účast na semináři není nutné mít tento program instalovaný v počítači. V případě zájmu nás prosím kontaktujte nejlépe elektronicky na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , případně na telefonu +420777048177.

 

Nabídka pro zájemce z různých škol:

Cena: 1.190,- Kč 

Termín konání: pondělí 11. 9. + pondělí 18. 9. 2023 (vždy 13.00 - 16.30 hodin) - z vážných rodinných důvodů paní lektorka zářijový termín zrušila. O vypsání dalšího termínu budeme všechny předběžně přihlášené přednostně informovat. 

  • webinář proběhne ve dvou dnech; každý den dva bloky (po dvou vyučovacích hodinách) s přestávkou 30 minut 
  • účastníci obdrží metodické materiály k tématu v elektronické podobě 
  • účastníkům zašleme elektronicky podepsané osvědčení, které vystavíme dle údajů zaslaných v přihlášce, věnujte tedy prosím pozornost jejímu správnému vyplnění

Uzavírka přihlášek je 24 hodin (poslední pracovní den) před zahájením semináře nebo po naplnění jeho kapacity.

 

Přihlášení na online seminář:

  • Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář. Automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou. 
  • Hlásí-li se více účastníků z jedné školy, vyplňte prosím přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť. 
  • Po obdržení přihlášky vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře
  • 24 hodin před zahájením semináře vám zašleme podrobné organizační pokyny, fakturu a odkaz pro připojení. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams – tento program není třeba mít instalovaný v počítači, budete jej spouštět přímo z webového prohlížeče. 

Jméno, příjmení, titul: Email účastníka:* Poznámka: Název školy: Přihlášení na seminář Bezpečnostní kód:* Prosím, opište bezpečnostní kód. captcha code reload Ulice, číslo: Město, PSČ: Datum narození: Aprobace: IČ: Číslo účtu: Způsob platby: Informace o účastníkovi semináře: Informace o škole: Zvolte místo a termín konání semináře : Email: Telefon:
 

Program semináře:

1)     blok (2 hodiny)  

  • zmapování aktuální situace ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami chování v běžných třídách základní školy – příklady dobré praxe a rizika
  • diagnostická kritéria ADHD/ADD, diagnostika poruch v českém poradenském a zdravotním prostředí
  • orientační pedagogická diagnostika ve škole

2)     blok (2 hodiny)

  • neurobiologické aspekty ADHD/ADD
  • já a symptomy poruchy
  • ADHD/ADD v dospívání a dospělosti

3)     blok (2 hodiny)  

  • náměty na nastavení osvědčených podpůrných opatření pro žáka s ADHD/ADD
  • role třídního učitele, dalších učitelů ve třídě, asistenta pedagoga, poradenských pracovníků školy
  • spolupráce s rodiči žáků s ADHD/ADD

4)     blok (2 hodiny)  

  • specifika vzdělávání dětí s ADHD/ADD – práce s pozorností, motorickým neklidem, hodnocení výsledků vzdělávání
  • chování žáků s ADHD/ADD – impulzivita, emoční a sociální dovednosti, vztahy, hodnocení chování