Práce s diferencovanou třídou v anglickém jazyce - webinář - 8 hodin
- Podrobnosti
- Zveřejněno 7. 9. 2021 12:38
- Napsal /a Lenka Ondráčková
TENTO SEMINÁŘ MÁME AKTUÁLNĚ V NABÍDCE JAK V PODOBĚ ONLINE, JAKO WEBINÁŘ, TAK V PREZENČNÍ PODOBĚ. V PŘÍPADĚ ZÁJMU O PREZENČNÍ SEMINÁŘ NAJDETE VÍCE INFORMCÍ zde.
SEMINÁŘ JE VHODNÝ PRO NOVÉ ŠABLONY Z OPERAČNÍHO PROGRAMU JAN ÁMOS KOMENSKÝ – ŠABLONA OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ – VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ.
Číslo akreditace: MSMT- 1104/2023-4-38
Forma vzdělávacího programu: interaktivní webinář vedený v prostřední Microsoft Teams
Časová dotace: 8 hodin
Cílová skupina: Seminář je určen pro učitele anglického jazyka na 1. a 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií. Používané materiály a náměty jsou vhodné pro žáky s úrovní jazykových dovedností A1 a A2.
Lektorka: Mgr. Květoslava Řezáčová
Přehled témat výuky:
- Legislativní zakotvení problematiky
- Pedagogická diagnostika jako nedílná součást práce učitele při plánování výuky
- Organizace vyučování v diferencované třídě, příprava učitele na vyučování v diferencované třídě
- Diferencovaná třída na základní škole – identifikace jednotlivých typů žáků, jejich potřeby a projevy ve vyučování anglického jazyka, specifika práce s jednotlivými typy žáků
- Diferenciace času, rozsahu, obtížnosti a formy úkolů
- Učební pomůcky a další podpůrné materiály pro práci s diferencovanou třídou, praktická ukázka práce s kartičkami s diferencovanými úkoly – příklad dobré praxe
- Metody a formy práce v diferencované třídě v anglickém jazyce – příklady dobré praxe
- Motivace žáků k diferencované práci a její hodnocení
- Diferencovaná výuka jako podpůrné opatření
- Role asistenta pedagoga při realizaci diferencovaného vyučování
- Náměty na realizaci konkrétních podpůrných opatření pro žáky se SVP v souvislosti s organizací výuky a hodnocením žáků
Cena: 1190,- Kč
Termín konání: úterý 17. 10. a čtvrtek 19. 10. 2023 (vždy 14.00 - 17.30)
- webinář proběhne ve dvou dnech; každý den dva bloky (po dvou vyučovacích hodinách) s přestávkou 30 minut
- účastníci obdrží metodické materiály k tématu v elektronické podobě
- účastníkům zašleme elektronicky podepsané osvědčení, které vystavíme dle údajů zaslaných v přihlášce, věnujte tedy prosím pozornost jejímu správnému vyplnění
Uzavírka přihlášek je 24 hodin (poslední pracovní den) před zahájením semináře nebo po naplnění jeho kapacity.
Přihlášení na online seminář:
- Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář. Automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou.
- Hlásí-li se více účastníků z jedné školy, vyplňte prosím přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť.
- Po obdržení přihlášky vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře.
- 24 hodin před zahájením semináře vám zašleme podrobné organizační pokyny, fakturu a odkaz pro připojení. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams – tento program není třeba mít instalovaný v počítači, budete jej spouštět přímo z webového prohlížeče.
Nahlédněte do zpětných vazeb z již realizovaných webinářů: