Práce s diferencovanou třídou v anglickém jazyce - webinář - 8 hodin

TENTO SEMINÁŘ MÁME AKTUÁLNĚ V NABÍDCE JAK V PODOBĚ ONLINE, JAKO WEBINÁŘ, TAK V PREZENČNÍ PODOBĚ. V PŘÍPADĚ ZÁJMU O PREZENČNÍ SEMINÁŘ NAJDETE VÍCE INFORMCÍ zde.

SEMINÁŘ JE VHODNÝ PRO NOVÉ ŠABLONY Z OPERAČNÍHO PROGRAMU JAN ÁMOS KOMENSKÝ – ŠABLONA OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ – VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ. 

Číslo akreditace: MSMT- 1104/2023-4-38 

Forma vzdělávacího programu: interaktivní webinář vedený v prostřední Microsoft Teams 

Časová dotace:  8 hodin

Cílová skupina: Seminář je určen pro učitele anglického jazyka na 1. a 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií. Používané materiály a náměty jsou vhodné pro žáky s úrovní jazykových dovedností A1 a A2. 

 Lektorka: Mgr. Květoslava Řezáčová

Přehled témat výuky:

  • Legislativní zakotvení problematiky
  • Pedagogická diagnostika jako nedílná součást práce učitele při plánování výuky
  • Organizace vyučování v diferencované třídě, příprava učitele na vyučování v diferencované třídě
  • Diferencovaná třída na základní škole – identifikace jednotlivých typů žáků, jejich potřeby a projevy ve vyučování anglického jazyka, specifika práce s jednotlivými typy žáků
  • Diferenciace času, rozsahu, obtížnosti a formy úkolů
  • Učební pomůcky a další podpůrné materiály pro práci s diferencovanou třídou, praktická ukázka práce s kartičkami s diferencovanými úkoly – příklad dobré praxe
  • Metody a formy práce v diferencované třídě v anglickém jazyce – příklady dobré praxe
  • Motivace žáků k diferencované práci a její hodnocení 
  • Diferencovaná výuka jako podpůrné opatření
  • Role asistenta pedagoga při realizaci diferencovaného vyučování
  • Náměty na realizaci konkrétních podpůrných opatření pro žáky se SVP v souvislosti s organizací výuky a hodnocením žáků 

Cena:  1190,- Kč 

Termín konání: úterý 17. 10. a čtvrtek 19. 10. 2023 (vždy 14.00 - 17.30) 

  • webinář proběhne ve dvou dnech; každý den dva bloky (po dvou vyučovacích hodinách) s přestávkou 30 minut 
  • účastníci obdrží metodické materiály k tématu v elektronické podobě 
  • účastníkům zašleme elektronicky podepsané osvědčení, které vystavíme dle údajů zaslaných v přihlášce, věnujte tedy prosím pozornost jejímu správnému vyplnění

Uzavírka přihlášek je 24 hodin (poslední pracovní den) před zahájením semináře nebo po naplnění jeho kapacity.

  Přihlášení na online seminář:

  • Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář. Automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou. 
  • Hlásí-li se více účastníků z jedné školy, vyplňte prosím přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť. 
  • Po obdržení přihlášky vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře
  • 24 hodin před zahájením semináře vám zašleme podrobné organizační pokyny, fakturu a odkaz pro připojení. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams – tento program není třeba mít instalovaný v počítači, budete jej spouštět přímo z webového prohlížeče. 

Jméno, příjmení, titul: Email účastníka:* Poznámka: Název školy: Přihlášení na seminář Bezpečnostní kód:* Prosím, opište bezpečnostní kód. captcha code reload Ulice, číslo: Město, PSČ: Datum narození: Aprobace: IČ: Číslo účtu: Způsob platby: Informace o účastníkovi semináře: Informace o škole: Zvolte místo a termín konání semináře : Email: Telefon:

 

Nahlédněte do zpětných vazeb z již realizovaných webinářů: