Práce s diferencovanou třídou v českém jazyce - webinář - 8 hodin

TENTO SEMINÁŘ MÁME AKTUÁLNĚ V NABÍDCE JAK V PODOBĚ ONLINE, JAKO WEBINÁŘ, TAK V PREZENČNÍ PODOBĚ. V PŘÍPADĚ ZÁJMU O PREZENČNÍ SEMINÁŘ NAJDETE VÍCE INFORMCÍ zde.

SEMINÁŘ JE VHODNÝ PRO NOVÉ ŠABLONY Z OPERAČNÍHO PROGRAMU JAN ÁMOS KOMENSKÝ - ŠABLONA OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ V ZŠ - VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ.

Číslo akreditace: MSMT - 14486/2021-3-449 

Forma vzdělávacího programu: interaktivní webinář vedený v prostřední Microsoft Teams 

Časová dotace:  8 hodin

Cílová skupina: Seminář je určen pro učitele českého jazyka na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií.

Lektor: Mgr. Michaela Hantková

Přehled témat výuky:

  • Legislativní zakotvení problematiky
  • Pedagogická diagnostika jako nedílná součást práce učitele při plánování výuky
  • Jak stanovit cíl výuky a proč je to důležité
  • Organizace vyučování v diferencované třídě, příprava učitele na vyučování v diferencované třídě
  • Diferencovaná třída na 2. stupni základní školy – identifikace jednotlivých typů žáků, jejich potřeby a projevy ve vyučování českého jazyka, specifika práce s jednotlivými typy žáků
  • Diferenciace času, rozsahu, obtížnosti a formy úkolů
  • Učební pomůcky a další podpůrné materiály pro práci s diferencovanou třídou, praktická ukázka práce s kartičkami s diferencovanými úkoly – příklad dobré praxe
  • Metody a formy práce v diferencované třídě v českém jazyce – příklady dobré praxe
  • Motivace žáků k diferencované práci a její hodnocení 
  • Diferencovaná výuka jako podpůrné opatření
  • Role asistenta pedagoga při realizaci diferencovaného vyučování
  • Náměty na realizaci konkrétních podpůrných opatření pro žáky se SVP v souvislosti s organizací výuky a hodnocením žáků

 

Cena: 990,- Kč

Termín konání:  přijímáme předběžné přihlášky

  •  webinář bude rozdělen na čtyři bloky (vždy dvě vyučovací hodiny) s přestávkami 30, 60 a 30 minut 
  •  účastníci obdrží metodické materiály k tématu v elektronické podobě 
  • účastníkům zašleme scan podepsaného a orazítkovaného osvědčení, na požádání zašleme osvědčení i poštou (osvědčení bude vystaveno dle údajů z přihlášky, věnujte prosím pozornost jejich správnému vyplnění) 

Uzavírka přihlášek je vždy 24 hodin před zahájením webináře nebo po naplnění jeho kapacity.

 

Přihlášení na online seminář:

·         Vyplňte a odešlete následující přihlašovací formulář. Automatické potvrzení o úspěšném odeslání přihlášky dostanete na email označený ve formuláři červenou hvězdičkou.

·         Hlásí-li se více účastníků z jedné školy, vyplňte prosím přihlašovací formulář pro každého účastníka zvlášť.

·         Po obdržení přihlášky vám potvrdíme zařazení mezi účastníky semináře.

 

·         24 hodin před zahájením semináře vám zašleme podrobné organizační pokyny, fakturu a odkaz pro připojení. Seminář bude veden v prostřední Microsoft Teams – tento program není třeba mít instalovaný v počítači, budete jej spouštět přímo z webového prohlížeče. 

Jméno, příjmení, titul: Email účastníka:* Poznámka: Název školy: Přihlášení na seminář Bezpečnostní kód:* Prosím, opište bezpečnostní kód. captcha code reload Ulice, číslo: Město, PSČ: Datum narození: Aprobace: IČ: Číslo účtu: Způsob platby: Informace o účastníkovi semináře: Informace o škole: Zvolte místo a termín konání semináře : Email: Telefon: